Blemiderm Treatment

Acne is een van de meest voorkomende huidproblemen, die soms jarenlang kan aanhouden en littekens kan achterlaten. De behandelingen zijn vaak pijnlijk en de resultaten zijn soms ook nog eens voor maar een korte duur. Daar waar jij geen raad meer weet, hebben wij de oplossing voor jouw acne!

Blemiderm behandeling van Mesoestetic is wereldwijd één van de meest effectieve behandelingen tegen Acne. Met behulp van deze behandeling kan zware medicatie tegen acne worden voorkomen. Naast dat het de actieve acne afremt en verbeterd, kan deze behandeling ook uitstekend toegepast worden op acne gevoelige huiden of door acne aangetaste huiden.

Blemiderm peeling biedt een oplossing om factoren die acne doen veroorzaken of verergeren te behandelen. De unieke samenstelling en de hoogwaardige ingrediënten reinigen en zuiveren de huid grondig, waardoor ontstekingen en littekens afnemen. De behandeling garandeert maximale werkzaamheid, veiligheid en kwaliteit.

Welke resultaten kan je verwachten na een Acnelan behandeling?

• Afname talgproductie
  • Vermindert acne
  • Voorkomt ontstaan van nieuwe acne
  • Controleert de groei van bacteriën
  • Reinigt de poriën en de huid grondig
  • Vermindert roodheid en zwelling
  • Ontstekingsremmend effect
  • Verminderen van post inflammatoire hyperpigmentatie en littekens

Hoe ziet de behandeling eruit?

De behandeling wordt zoals altijd gestart met een dubbele reiniging en het vetvrij maken van de huid. We beoordelen je huid, op de ernst van je huidprobleem, de gevoeligheid van je huid en de huidskleur. Vervolgens brengen we de Acnelan Multifactor Mask aan op de huid. Dit is een sterke medische peeling samengesteld op basis van retinoïden met chemoexfoliant en celvernieuwende effecten op de pilosebaceous follikel.Het absorbeert overtollig talg en verzacht tegelijkertijd de huid.!

Na het neutraliseren van de peeling brengen we een kalmerende masker aan, om de roodheid en branderige gevoel af te nemen. Tot slot sluiten we de behandeling af met  Gel Pore Sealing Shield. Deze gel verkleint de poriën en vormt een beschermlaag over de huid heen. Dit verlengt de effecten van de behandeling en zorgt voor betere resultaten.

Waar moet je op letten na de behandeling?

• Acnelan is een sterk exfolierende behandeling, daarom raden wij af om tot twee weken na de behandeling exfolierende producten thuis te gebruiken. Mits anders geadviseerd door je behandelaar.
  • Direct na de behandeling kan de huid rood uitzien en kan het branderig aanvoelen. Dit trekt direct na de behandeling geleidelijk weg.
  • Na 48 uur kan de huid schilferen. De mate van de schilfering kan variëren per huidtype en behandel indicatie. Het is ter zeerste afgeraden om aan de schilfers te trekken, de huid te scrubben of te krabben gedurende de huidvernieuwing.
  • Een bezoek aan zwembad, sauna of stoomcabine is gedurende 14 dagen na de behandeling afgeraden.
  • Wij raden aan om tot 4 weken na de behandeling de huid goed te beschermen met een dagcreme met SPF 50 en deze om de twee uur te herhalen, om het ontstaan van hyperpigmentatie te voorkomen.
  • Wij raden ten zeerste af om gedurende 4 weken na de behandeling zongedrag te vertonen.

Na hoeveel behandelingen zie je resultaat?

Ieder afzonderlijke sessie brengt natuurlijk mooie resultaten met zich mee. Maar wil jij een duidelijke verbetering van je huidprobleem, dan raden wij om de kuur van 3 behandelingen af te maken, met een interval van 3 weken. Tussendoor evalueren we regelmatig de voortgang en passen indien nodig onze behandelschema aan. De aantal sessies en de behandel intensiteit is uiteraard per persoon, per huidprobleem verschillend. Wij beoordelen altijd per individu en maken een behandelplan op maat.

Before & After